Suport tasques d'acreditació (AQU) al Màster d'Educació per a la Salut.
Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia, UdL.
01/09/2018 - 29/01/2019Taller de 4 hores de docència en el VII Màster en Infermeria de Quiròfan.
Universitat de Lleida.
27/11/2018 - 27/11/2018Tècnic de Recursos Humans.
CaixaBank Consumer Finance.
05/10/2017 - 05/04/2018Professora col·laboradora del Màster de Bioètica i Dret: problemes de Salut i Biotecnologia.
Observatori de Bioètica i Dret. Facultat de Dret, UB.
2017 - 2018Tècnic de Recursos Humans.
CaixaBank Consumer Finance.
04/04/2017 - 04/10/2017Professora col·laboradora. Taller de 4h d'Ètica i Educació per a la Salut (0.4 ECTS).
Grau de Fisioteràpia i Logopèdia. UManresa - Fundació Universitaria del Bages (FUB).
10/05/2016 - 10/05/2016Professora col·laboradora del Màster de Bioètica i Dret: problemes de Salut i Biotecnologia.
Observatori de Bioètica i Dret. Facultat de Dret, UB.
2016 - 2017Taller de 2:30h treball en grup del programa de mentories.
Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia.
01/10/2016 - 01/10/2016Professora col·laboradora. Taller de 4h d'Ètica i Educació per a la Salut (0.4 ECTS).
Grau de Fisioteràpia i Logopèdia. UManresa - Fundació Universitaria del Bages (FUB).
28/04/2015 - 28/04/2015Professora col·laboradora. Taller de 4h de Dinàmica de Grups (0.4 ECTS).
Màster Oficial de Psicopedagogia. Facultat de Ciències de l'Educació. UAB.
2015 - 2016
Academic training
Grau en Biotecnologia
. Universitat de Lleida. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària
. 16/07/2013
. (Diploma / Degree / Activities)'La donación de gametos y su registro en la Reproducción Humana Asistida'
. Facultat de Dret
. 09/07/2019
. (Ph.D.)Màster Universitari en Educació per a la Salut
. Universitat de Lleida. Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia.
. 07/07/2015
. (Official Master)Màster en Biologia de la Reproducció i Tècniques de Reproducció Humana Assistida
. Universitat Autònoma de Barcelona. Hospital Universitari Quirón-Dexeus
. 19/11/2014
. (Specialized Training)Reproducció Humana Assistida
. Universidad de Salamanca
. 17/10/2013
. (Specialized Training)Màster en Bioètica i Dret: problemes de Salut i Biotecnologia
. Universitat de Barcelona. Facultat de Dret. Observatori de Bioètica i Dret
. 20/11/2015
. (Specialized Training)Expert en Lideratge i Conducció de Grups: Avenços en Habilitats per Liderar
. Universitat de Barcelona. Facultat de Psicologia
. 2015
. (Specialized Training)Analista de dades per a l'anàlisi política i la gestió pública
. Universitat de Barcelona
. 10/03/2021
. (Specialized Training)Especialista en docència universitària
. Universitat de Lleida
. 2022
. (Specialized Training)
Projects
Grup de recerca en educació per a la salut (GREpS)
(Ajuts de suport a la recerca de grups i xarxes)
.
2017 - 2021
. Ref.2017 SGR 00216
. Departament d'Economia i Coneixement (Generalitat de Catalunya)
. PI: Maria Sanchez Fernandez
. (6 Researchers)
Treball de grup
innovació pedagògica
Programes de salut
Educació per a la Salut
Escuchar nuestros modelos y sentir nuestras metáforas para una comunicación de calidad
(Projectes d'Innovació Docent)
.
2016 - 2017
. Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia de la UdL
. PI: Sáez Cárdenas, Savador
. (7 Researchers)
8º Congreso Ibero-Americano de Investigación Cualitativa
(Ajuts de la Universitat de Lleida )
.
2019
. Universitat de Lleida (UdL)
. PI: Laia Selva Pareja
. (1 Researchers)
Espai Bioètica 5.0: Metodologies actives centrades en l'alumne per a la formació de professionals d'infermeria creatiu-crític-reflexiu a la UdL
(Projectes d'Innovació Docent)
.
2019 - 2020
. Universitat de Lleida (UdL)
. PI: Sáez Cárdenas, Savador
. (2 Researchers)
. Espai Bioètica 5.0 és un projecte d'innovació docent per a la millora de la qualitat de l'assignatura d'Ètica i Legislació del grau d'Infermeria per tal d'assolir des d'un enfocament integral l'adquisició de competències específiques i transversals. Es basa, tant en el procés d'E-A presencial com virtual i en les seves diferents metodologies i tècniques participatives, actives i dinàmiques on el centre és l'alumne. Amb aquest projecte es pretén dissenyar i elaborar tot el contingut i activitats del programa 5.0 d'una disciplina transversal com és la bioètica en un àmbit de la salut des de 5 eixos fonamentals ((i) l'alumne com a centre envoltat: (ii) d'un entorn i clima grupal de comunicació, participació i creativitat; (iii) de metodologies d'E-A participatives tant a nivell presencial com virtual; (iv) des d'una triple avaluació: formativa continua, sumativa i de procés; i (v) a través d'una recerca permanent de l'activitat docent) per a la formació de professionals d'infermeria creatius, crítics i amb un pensament reflexiu.
Innovació docent
Bioética
Infermeria
Red Transfronteriza Sanitaria y Social (RETSASO)
(INTERREG V: Programa de Cooperación territorial España-Francia-Andorra 2014-2020)
.
2020 - 2022
. Ref.EFA341/19
. Unió Europea
. PI: Isabel del Arco Bravo
. (1 Researchers)
Exposició a Contaminants Ambientals i el seu Potencial Impacte en la Salut de les Dones de Lleida. Projecte ECSADOLL
(Ajuts de l'Ajuntament de Lleida (La Paeria) (PAE))
.
2020 - 2021
. Ajuntament de Lleida 'La Paeria'
. PI: Anna Espart Herrero
. (5 Researchers)
. Projecte competitiu atorgat per la Regidoria de Drets Civils, Cooperació i Igualtat de l'Ajuntament de Lleida, en el marc de la XIII Beca Cristina de Pizan.
Salut Pública
Medi ambient
Desigualtat de gènere
desigualtat social
Mètode Integra3 en ciències de la salut. Grau en Infermeria
(Ajuts per a projectes d'Innovació docent)
.
2019 - 2020
. Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia de la UdL
. PI: Laia Selva Pareja
. (3 Researchers)
. Les competències educatives son un conjunt de coneixements, habilitats i aptituds que permeten a l'alumne assolir una educació específica. Dins d'aquest conjunt de competències, les competències transversals a més, asseguren que l'alumne es formi en tot aquell conjunt d'aptituds necessàries per tal que un cop finalitzada la seva etapa, pugui desenvolupar‐se en un entorn laboral organitzatiu, més enllà dels coneixements tècnics. Avaluar l'assoliment de les competències transversals en les diferents matèries de Grau d'Infermeria, no sempre és fàcil degut a diferents barreres: importància que se li donen a les competències transversals per part de cada docent, manca de temps per incloure més ítems d'avaluació, dificultat en una avaluació objectiva, etc. És per això que en aquest Projecte d'Innovació Docent ens plantegem desenvolupar un mètode d'avaluació de les Competències Transversals al Grau d'Infermeria de la Universitat de Lleida, que estigui compost per tres esferes, incloent diferents clústers d'informació. Es pretén crear una eina amena, senzilla i pràctica per tal que els docents se sentin atrets per la idea de poder avaluar les competències transversals de les seves corresponents matèries, sense que els hi suposi un esforç excessiu i assoleixin així la globalitat en l'avaluació de cada alumne, respecte a la seva matèria docent.
Ajut per afavorir la internacionalització de la UdL mitjançant la docència virtual de professorat estranger. Segon quadrimestre del curs 2020/2021
(Millora de la qualitat, l'eficiència i la internacionalització (EMQEI). )
.
2021
. Universitat de Lleida (UdL)
. PI: Laia Selva Pareja
. (1 Researchers)
. Es convida a la professora Ana Porroche-Escudero, de la Lancaster University, a impartir docència al Màster Universitari en Educació per a la Salut de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia de la Universitat de Lleida. S'impartirà un workshop en anglès que inclou les assignatures de 'Metodologies de l'avaluació en Educació per a la Salut' i 'Programes i estratègies d'intervenció grupal i participació comunitària en Educació per a la Salut'.
Ajut per dur a terme la 'I Jornada d'Educació per a la Salut. Apenent en femení i en comunitat.'
(Foment artístic o cultural)
.
2021
. Universitat de Lleida (UdL)
. Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la Universitat de Lleida
. PI: Laia Selva Pareja
Educació per a la Salut
Science-Based Education and Communication to Fight Covid-19 and Future Pandemics (IlerCOVID)
(Ajuts a la Recerca)
.
2021 - 2022
. Ref.2020PANDE00124
. Departament d'empresa i coneixement
. PI: Pavlos Christou
Journal Publications
Álvarez, I.; Selva, L.; Medina, J.L.; Sáez, S.(2017).
Using root metaphors to analyze communication between nurses and patients: a qualitative study.Bmc Medical Education
. Institutional Repository. ISSN: 1472-6920Mato, E.; Barceló Batllori, S.; Orera, I.; Selva, L.; Corra, M.; González, C.; Bell, O.; Lerma, E.; Moral, A.; Pérez, J.I.; de Leiva, A.(2015).
Proteomic 2D-DIGE approach reveals the protein voltage-dependent anion channel 2 as potential therapeutic target in epithelial thyroid tumours.Molecular and Cellular Endocrinology, 15(404), pp. 37 - 45
. https://doi.org/10.1016/j.mce.2015.01.021. ISSN: 0303-7207Selva, L.(2016).
Problemas bioéticos del anonimato vs no anonimato en la donación de gametos para la Reproducción Humana Asistida.ASEBIR Embriología Clínica y Biología de la Reproducción, 21(2), pp. 17 - 23
. Publicació online (https://revista.asebir.com/assets/REVISTA-DICIEMBRE-2016.pdf). ISSN: 1136-4424Selva Pareja, Laia ; Sáez Cárdenas, Salvador ; Martínez Orduna, Miguela (2016).
Una propuesta de modelo de taller para la calidad educativa en la formación superior en educación para la salud: ¿Cómo evaluamos las competencias en el aprendizaje basado en problemas (ABP)?.Revista del CIDUI(3)
. Institutional Repository. ISSN: 2385-6203Selva, Pareja, L.; Ramos Pla, A.; Mercadé Melé, P. Espart Herrero, A.(2022).
Evolution of Scientific Production on Health Literacy and Health Education: A Bibliometric Analysis.International Journal Of Environmental Research And Public Health, 19(7), p. 4356
. Institutional Repository. ISSN: 1661-7827Santafé Madueño, N.; Ramos Pla, A.; Selva Pareja, L.; Barcenilla Guitard, M.;Espart, A.(2023).
Health literacy in childhood and adolescence. A bibliometric analysis of scientific publications and professionals' involvement.Heliyon, 9(1), pp. e12896 - e12896
. Institutional Repository. ISSN: 2405-8440Navarro Correal, Ester; Ibarz, Arantxa; Basagaña Farres, Míriam; Feijoo Cid, María ; Espart, Anna; Selva, Laia(2023).
Educational Interventions for Newly Diagnosed Patients With Inflammatory Bowel Disease: A Scoping Review.Gastroenterology Nursing, 46(1), pp. 30 - 40
. https://doi.org/10.1097/SGA.0000000000000688. ISSN: 1042-895X
Other publications
Selva Pareja, L.; Sáez Cárdenas, S.; Martínez Orduna, M.(2016).
Fórmula para la construcción de un modelo en intervenciones grupales de calidad
. In
Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior
. Volume. 500
. Asociación Española de Psicología Conductual (AEPC)
. ISBN: 978-84-608-9268-7
.
Sáez Cárdenas, S.; Martínez Orduna, M.; Selva Pareja, L.(2016).
El encuentro: metáfora de la interrelación educativa
. In
Aprendizaje situado y aprendizaje conectado: implicaciones para el trabajo. Otras experiencias en gestión de entornos formativos
. Volume. 19
. Wolters Kluwer España, SA.
. ISBN: 978-84-9987-175-2
.
Gómez, S.F.; Selva, L.; Martínez, M.; Sáez, S.(2016).
Educación para la Salud: elabora un Programa en 8 etapas
. Number. 1
. (pp. 1 - 156)
. Culbuks
. ISBN: 978-84-945795-4
.
Ramos Pla, A.; Selva, L.(2020).
DOTS-educa: 10 meses, 10 retos
. In
DOTS-educa: 10 meses, 10 retos
. Dykinson
. ISBN: 978-84-1377-168-7
. https://www.dykinson.com/libros/dots-educa-10-meses-10-retos/9788413771687/Ramos Pla, A.; Selva, L.(2020).
Introducció
. In
DOTS-educa: 10 meses, 10 retos
. (pp. 10 - 14)
. Dykinson
. ISBN: 978-84-1377-168-7
. https://www.dykinson.com/libros/dots-educa-10-meses-10-retos/9788413771687/Selva Pareja L; Espart Herrero A; Guitard L.(2020).
Mochiléate
. In
DOTS educa, 10 meses 10 retos
. (pp. 15 - 19)
. Dykinson
. ISBN: 978-84-1377-168-7
. Publicació online (https://www.dykinson.com/libros/dots-educa-10-meses-10-retos/9788413771687/)Guitard L; Espart Herrero A; Selva Pareja L(2020).
¡Manos siempre limpias!
. In
DOTS educa, 10 meses 10 retos
. (pp. 21 - 25)
. Dykinson
. ISBN: 978-84-1377-168-7
. Publicació online (https://www.dykinson.com/libros/dots-educa-10-meses-10-retos/9788413771687/)Espart Herrero A; Selva Pareja L; Guitard L(2020).
Bebidas energéticas, cuando menos es más
. In
DOTS educa, 10 meses 10 retos
. (pp. 65 - 72)
. Dykinson
. ISBN: 978-84-1377-168-7
. Publicació online (https://www.dykinson.com/libros/dots-educa-10-meses-10-retos/9788413771687/)Nuin Orrio, C.; Roca Llobet, J.; Escobar Bravo, M.A.; Masot, O.; Tejero Vidal, L.L.; Martínez Rodríguez, L., Selva Pareja, L.(2021).
Guía Trabajo Final de Grado en Enfermería
. https://repositori.udl.cat/handle/10459.1/71856Selva Pareja, Laia (2015).
Estrategias para el diseño y presentación escrita del trabajo fin de máster. Tutorial 1 ¿Cómo hacer un índice automático en word?
. Publicació online (http://hdl.handle.net/10459.1/73070)
Other Tasks
3 hores de docència adreçada a la formació del PDI. Els processos d'acreditació del professorat davant d'AQU Catalunya: lector, agregat i catedràtic. Codi: U1079(Universitat de Lleida)
. 21/03/2019 - 21/03/2019
15h 'Introducción a la Bioética en la Práctica Multidisciplinar Clínica'. Curs online. Registre 09/025024- MD. (2.3 ECTS)(Càtedra de Bioètica UVIC·UCC i Fundació Grífols)
. 06/05/2019 - 06/07/2019
'Cluster Analysis in R'. Curs online(DataCamp)
. 2019 - 29/06/2019
'XIII Seminario Internacional sobre la Declaración Universal sobre Bioética y Derechos Humanos de la UNESCO en relación al Convenio de Oviedo: Edición genómica, bioética y responsabilidad'(Observatori de Bioètica i Dret. Facultat de Dret, UB)
. 07/02/2019 - 07/02/2019
4 hores de docència adreçada a la formació del PDI. Desenvolupament curricular del TFG. Codi: U1056(Universitat de Lleida. Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia)
. 17/10/2018 - 17/10/2018
4 hores de docència adreçada a la formació del PDI. Desenvolupament curricular del TFG (II). Codi: U1055(Universitat de Lleida (Campus Igualada). Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia)
. 18/10/2018 - 18/10/2018
6 hores de docència adreçada a la formació del PDI. Estratègies de feedback per a l'avaluació formativa. Codi: U1022(Universitat de Lleida)
. 24/04/2018 - 24/04/2018
8 hores de docència adreçada a la formació del PDI. Direcció, correcció i avaluació de TFGs i TFMs. Codi: U102(Universitat de Lleida)
. 26/04/2018 - 26/04/2018
4 setmanes d'estudi, 3-5h a la setmana. 'Introducción a Data Science: Programación Estadística con R'(Universidad Nacional Autónoma de México y ofrecido a través de Coursera)
. 13/04/2018 - 11/05/2018
6 hores de docència adreçada a la formació del PDI. Com hem de canviar l'avaluació per adaptar-nos a l'EEES? Taller d'eines per a l'avaluació formativa. Codi: U1064(Universitat de Lleida)
. 2018 - 2019
Thesis, minor thesis and research reports
David Fernández Lavado
. (2019)
. 'Innovación metodológica y Evaluación continua de la docencia en Bioética del Grado de Enfermería en el Campus de Igualada' (**Treball Fi de Grau)
. Universitat de Lleida. Irene García Moral
. (2019)
. El rol de la Enfermería en las Técnicas de Reproducción Humana Asistida y Consejo Genético en España (**Treball Fi de Grau)
. Universitat de Lleida. Laura Pareja de la Torre
. (2019)
. 'Influencia de la Educación para la Salud en pacientes ostomizados de Lleida' (**Treball Fi de Màster)
. Universitat de Lleida. Lucía Ibáñez Sánchez
. (2019)
. La enfermera escolar como parte del currículo de Educación Primaria en el colegio Baltasar Gracián (**Treball Fi de Màster)
. Universitat de Lleida. Navarro Casas, Ester
. (2019)
. Competencia grupal en Enfermería: evaluación de una experiencia (**Treball Fi de Màster)
. Universitat de Lleida. Sergi Sánchez García
. (2019)
. Innovació docent i aprenentatge dels estudiants de Bioètica en Infermeria: una proposta d'avaluació per competències (**Treball Fi de Grau)
. Universitat de Lleida. Laia Selva Pareja
. (2019)
. La donación de gametos y su registro en Reproducción Humana Asistida. Aspectos bioéticos, sociales y legales (Ph.D thesis)
. Universitat de Barcelona. Marina Roser Reñé Roda
. (2018)
. Infografia com a eina Educativa i Preventiva de salut Pediàtrica en centres d'atenció primària de Lleida (**Treball Fi de Màster)
. Universitat de Lleida. Raquel Rodriguez Berenguel
. (2018)
. Desarrollo de una intervención para el aprendizaje de Reanimación Cardiopulmonar Básica Pediátrica en una guardería de la provinica de Almería (**Treball Fi de Màster)
. Universitat de Lleida. Rosa Curto Llatje
. (2018)
. Programa d'Educació per a la Salut en la Lactància materna: 'El millor de tu, en el millor dels envasos' (**Treball Fi de Grau)
. Universitat de Lleida.
Previous Tasks
Suport tasques d'acreditació (AQU) al Màster d'Educació per a la Salut.
Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia, UdL.
01/09/2018 - 29/01/2019Taller de 4 hores de docència en el VII Màster en Infermeria de Quiròfan.
Universitat de Lleida.
27/11/2018 - 27/11/2018Tècnic de Recursos Humans.
CaixaBank Consumer Finance.
05/10/2017 - 05/04/2018Professora col·laboradora del Màster de Bioètica i Dret: problemes de Salut i Biotecnologia.
Observatori de Bioètica i Dret. Facultat de Dret, UB.
2017 - 2018Tècnic de Recursos Humans.
CaixaBank Consumer Finance.
04/04/2017 - 04/10/2017Professora col·laboradora. Taller de 4h d'Ètica i Educació per a la Salut (0.4 ECTS).
Grau de Fisioteràpia i Logopèdia. UManresa - Fundació Universitaria del Bages (FUB).
10/05/2016 - 10/05/2016Professora col·laboradora del Màster de Bioètica i Dret: problemes de Salut i Biotecnologia.
Observatori de Bioètica i Dret. Facultat de Dret, UB.
2016 - 2017Taller de 2:30h treball en grup del programa de mentories.
Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia.
01/10/2016 - 01/10/2016Professora col·laboradora. Taller de 4h d'Ètica i Educació per a la Salut (0.4 ECTS).
Grau de Fisioteràpia i Logopèdia. UManresa - Fundació Universitaria del Bages (FUB).
28/04/2015 - 28/04/2015Professora col·laboradora. Taller de 4h de Dinàmica de Grups (0.4 ECTS).
Màster Oficial de Psicopedagogia. Facultat de Ciències de l'Educació. UAB.
2015 - 2016
Other Achievements
Premi Extraordinari del Màster Universitari en Educació per a la Salut.
Universitat de Lleida. 2017.
(Merits associated with academic training)Premi accèssit per comunicació d'experiència innovadora destacables. Pòster 'Dos años después de la pandemia: conocimientos y conductas ante el COVID-19 en Lleida (España)'(Merits related to quality and dissemination of research activity results)Títol d'Especialista en docència Universitària de 300 hores de formació a la Universitat de Lleida (2020/2022)(Merits related to quality of teacher training)He obtingut un informe favorable de l'activitat docent responent al procediment i evidències recollides al Manual d'Avaluació Docent de la Universitat de Lleida, certificat per AQU Catalunya, el dia 11 de juny de 2019. La trajectòria docent avaluada ha estat des del curs acadèmic 2016/2017 fins al 2020/21 a nivell de Grau i Postgrau. He obtingut una avaluació 'Molt Positiva' en tots els apartats a avaluar: (1) Avaluació del professor/a, (2) Planificació docent, (3) Actuació professional i desenvolupament, (4) Valoració dels resultats de l'activitat docent i (5) Valoració de la satisfacció dels estudiants i graduats(Merits related to quality of teaching activity)Les enquestes de valoració oficials de la Universitat de Lleida mostren que l'alumnat té un alt nivell de satisfacció amb la docència en les assignatures-grup que he impartit (valoracions superiors o igual a 4 sobre un màxim de 5)(Merits related to quality of teaching activity)
Participations in Conferences
Selva Pareja, L.; Fernández Lavado, D.; Sánchez García, S.(2019).
Programa de enseñanza-aprendizaje activo y participativo sobre ética y legislación en estudiantes de Enfermería.
(Communication presentation)
.
I Congreso Internacional de Bioética: pedagogía en el aprendizaje de la bioética. Vic
. SPAINSelva Pareja, L.; Sánchez García, S.; Fernández Lavado, D.; Sáez Cárdenas, S.(2019).
Aplicación del Modelo Integrador 5.0 para una Docencia de Calidad en el Ámbito de la Bioética.
(Communication presentation)
.
VIII Congreso Internacional Multidisciplinar de Investigación Educativa (CIMIE). Lleida
. SPAINSelva Pareja, L.; Sáez Cárdenas, S.; Martínez Ordun, M.(2016).
Propuesta de modelo de taller para el trabajo en grupo.
(Communication presentation)
.
Jornada sobre Millora i Qualitat de la Docència. Lleida
. SPAINSáez Cárdenas, S.; Martínez Orduna, M.; Selva Pareja, L.(2016).
El Encuentro: metáfora de la intervención educativa.
(**Póster)
.
IV Congreso Internacional EDO. Aprendizaje situado y aprendizaje conectado: implicaciones para el trabajo. Barcelona
. SPAINSelva Pareja, L.; Sáez Cárdenas, S.; Martínez Orduna, M.(2016).
Una propuesta de modelo de taller para la calidad educativa en la formación superior en Educación para la Salud.
(Communication presentation)
.
CIDUI. Impactes de la innovació en la docència i l'aprenentatge. Barcelona
. SPAINMartínez Orduna, M; Sáez Cárdenas, S; Selva Pareja, L; Artigues Barberà, EM(2016).
Los gigantes encantados, evaluación de su eficacia en una intervención educativa.
(**Póster)
.
31º Congreso Nacional de la Sociedad Española de Fertilidad. 6º Congreso Nacional de Enfermería de la Reproducción. Málaga
. SPAINSelva Pareja, L.(2016).
Preguntas sin resolver en tres de las dimensiones (legal, social y bioética) implícitas en la donación de gametos para la Reproducción Humana Asistida.
(**Póster)
.
31º Congreso Nacional de la Sociedad Española de Fertilidad' '6º Congreso Nacional de Enfermería de la Reproducción. Málaga
. SPAINSelva Pareja, L.; Sáez Cárdenas, S.; Martínez Orduna, M.(2016).
Fórmula para la construcción de un modelo en intervenciones grupales de calidad.
(Communication presentation)
.
XIII Foro Internacional sobre la Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior (FECIES). Granada
. SPAINSelva Pareja, L.(2016).
Donación de gametos: entre el debate y el olvido.
(**Póster)
.
Congreso Iberoamericano de Investigación Cualitativa en Salud. Barcelona
. SPAINSáez Cárdenas, S.; Selva Pareja, L.; Álvarez, I.; Martínez Orduna, M.(2016).
Las metáforas como facilitadoras de la comprensión en servicios asistenciales.
(Communication presentation)
.
Congreso Iberoamericano de Investigación Cualitativa en Salud. Barcelona
. SPAIN