CLAUDIA TEJADA GALLARDO

CLAUDIA TEJADA GALLARDO

Investigador en formació UdL

Àrea de coneixement : Psicologia Social

Informació de contacteMIMO
Psicologia


claudia.tejada(a)udl.cat

Participacions a Congressos

Tejada-Gallardo, C; Blasco-Belled, A; Torrelles-Nadal, C.; Alsinet, C (2021). . (Póster) . I Congreso Anual de Estudiantes de Doctorado . ESPANYA

Projectes

Revisió Del Model D'Atenció A Les Persones Amb Discapacitat, Proposta D'Un Model D'Acció Psicosocial (Contracte de recerca) . 2018 . Ref.C18050 . Agrupació Lleidatana d'Entitats d'Atenció a Persones amb Discapacitat (ALLEM) . IP: Carles Alsinet Mora . (5 Investigadors)
Implementación del modelo Design Thinking en los procesos de enseñanza-aprendizaje (Projectes d'Innovació Docent) . 2020 . Universitat de Lleida (UdL) . IP: Carles Alsinet Mora
Competències, Tecnologia i Societat en Educació (COMPETECS) (Ajuts de suport a la recerca de grups i xarxes) . 2014 - 2017 . Ref.2014 SGR 1611 . Departament d'Economia i Coneixement (Generalitat de Catalunya) . IP: Fco. Javier Carrera Farran . (10 Investigadors)
  • Avaluació i acreditació de competències
  • Qualitat de la formació
  • Formació contínua
  • Competències dels perfils professionals
  • Competències transversals
  • Eines tecnològiques per desenvolupar competències
  • Tecnología educativa
  • Formació dual
  • Didáctica de la Tecnología
  • Competències professionals
Oradea University (Romania) (Ajuts de la Universitat de Lleida ) . 2021 . Universitat de Lleida (UdL) . IP: Claudia Tejada Gallardo . (1 Investigadors)

Publicacions en revistes

Boskovic, I.; Tejada Gallardo, C.; Vrij, A.; Hope, L; Merckelbach, H. (2018). Verifiability on the run: an experimental study on the verifiability approach to malingered symptoms. Psychiatry Psychology And Law, 26(1), pp. 65 - 76 . Repositori Institucional . ISSN: 1321-8719
Tejada Gallardo, C.; Blasco Belled, A.; Torrelles Nadal, C.; Alsinet, C. (2020). Effects of School-based Multicomponent Positive Psychology Interventions on Well-being and Distress in Adolescents: A Systematic Review and Meta-analysis. Journal of Youth and Adolescence, 49(10), pp. 1943 - 1960 . Repositori Institucional . ISSN: 0047-2891
Blasco-Belled, A.; Tejada-Gallardo, C.; Torrelles-Nadal, C.; Alsinet, C. (2020). The Costs of the COVID-19 on Subjective Well-Being: An Analysis of the Outbreak in Spain. Sustainability, 12(15), p. 6243 . Repositori Institucional . ISSN: 2071-1050
Tejada Gallardo, C.; Blasco Belled, A.; Torrelles Nadal, C.; Alsinet, C. (2020). How does emotional intelligence predict happiness, optimism, and pessimism in adolescence? Investigating the relationship from the bifactor model. Current Psychology . https://doi.org/10.1007/s12144-020-01061-z . ISSN: 1046-1310
Tejada Gallardo, C.; Blasco Belled, A.; Alsinet, C. (2021). Feeling positive towards time: How time attitude profiles are related to mental health in adolescents. Journal of Adolescence, 89, pp. 84 - 94 . Repositori Institucional . ISSN: 0140-1971

Altres Activitats

New methodological approaches to the advanced data analysis within the framework of the structural equation modeling (SEM) in the psychological field (Cursos i Seminaris Rebuts) . 2018 - 2018
Participació en tribunals de treballs finals de màster (Màster en Psicologia General Sanitària) (Assistència Tribunals)
AMADIP ESMENT. Model d'habitatge i programes a la comunitat (Altres cursos)
AMADIP ESMENT. Model d'ocupació i treball (Altres cursos)
Avaluació de treballs de recerca en l'Àrea d'Educació, Psicologia i Treball Social dins del Programa d'Orientació i Informació de la Universitat de Lleida (Sense Especificar)
Professora de Psicologia Social al Màster de Psicologia General Sanitària (Docència a màster)
Professora de Psicologia Social al grau de Psicologia (Docència a grau)
Col·laboració en el projecte guanyador de la Tercera Trobada d'Innovació i Creativitat per a la Internacionalització a Casa (Sistema d'alerta per a prevenir la nomofòbia en edats primerenques) de l'estat de Guanajuato (Mèxic) (Col.laboració amb Centres de Recerca) . 2019 - 2019
Com implementar el model d'aula invertida adaptativa (adaptive flipped classroom) en assignatures universitàries (Cursos i Seminaris Rebuts) . 2020 - 2020
Scrutinizing the Temporal Exponential Random Graph Models in Advanced Techniques (Cursos i Seminaris Rebuts)