Tejada-Gallardo, C; Blasco-Belled, A; Torrelles-Nadal, C.; Alsinet, C(2021).
.
(Póster)
.
I Congreso Anual de Estudiantes de Doctorado
. ESPANYA
Projectes
Revisió Del Model D'Atenció A Les Persones Amb Discapacitat, Proposta D'Un Model D'Acció Psicosocial
(Contracte de recerca)
.
2018
. Ref.C18050
. Agrupació Lleidatana d'Entitats d'Atenció a Persones amb Discapacitat (ALLEM)
. IP: Carles Alsinet Mora
. (5 Investigadors)
Implementación del modelo Design Thinking en los procesos de enseñanza-aprendizaje
(Projectes d'Innovació Docent)
.
2020
. Universitat de Lleida (UdL)
. IP: Carles Alsinet MoraCompetències, Tecnologia i Societat en Educació (COMPETECS)
(Ajuts de suport a la recerca de grups i xarxes)
.
2014 - 2017
. Ref.2014 SGR 1611
. Departament d'Economia i Coneixement (Generalitat de Catalunya)
. IP: Fco. Javier Carrera Farran
. (10 Investigadors)
Avaluació i acreditació de competències
Qualitat de la formació
Formació contínua
Competències dels perfils professionals
Competències transversals
Eines tecnològiques per desenvolupar competències
Tecnología educativa
Formació dual
Didáctica de la Tecnología
Competències professionals
Oradea University (Romania)
(Ajuts de la Universitat de Lleida )
.
2021
. Universitat de Lleida (UdL)
. IP: Claudia Tejada Gallardo
. (1 Investigadors)
Publicacions en revistes
Boskovic, I.; Tejada Gallardo, C.; Vrij, A.; Hope, L; Merckelbach, H.(2018).
Verifiability on the run: an experimental study on the verifiability approach to malingered symptoms.Psychiatry Psychology And Law, 26(1), pp. 65 - 76
. Repositori Institucional. ISSN: 1321-8719Tejada Gallardo, C.; Blasco Belled, A.; Torrelles Nadal, C.; Alsinet, C.(2020).
Effects of School-based Multicomponent Positive Psychology Interventions on Well-being and Distress in Adolescents: A Systematic Review and Meta-analysis.Journal of Youth and Adolescence, 49(10), pp. 1943 - 1960
. Repositori Institucional. ISSN: 0047-2891Blasco-Belled, A.; Tejada-Gallardo, C.; Torrelles-Nadal, C.; Alsinet, C.(2020).
The Costs of the COVID-19 on Subjective Well-Being: An Analysis of the Outbreak in Spain.Sustainability, 12(15), p. 6243
. Repositori Institucional. ISSN: 2071-1050Tejada Gallardo, C.; Blasco Belled, A.; Torrelles Nadal, C.; Alsinet, C.(2020).
How does emotional intelligence predict happiness, optimism, and pessimism in adolescence? Investigating the relationship from the bifactor model.Current Psychology
. https://doi.org/10.1007/s12144-020-01061-z. ISSN: 1046-1310Tejada Gallardo, C.; Blasco Belled, A.; Alsinet, C.(2021).
Feeling positive towards time: How time attitude profiles are related to mental health in adolescents.Journal of Adolescence, 89, pp. 84 - 94
. Repositori Institucional. ISSN: 0140-1971
Altres Activitats
New methodological approaches to the advanced data analysis within the framework of the structural equation modeling (SEM) in the psychological field(Cursos i Seminaris Rebuts)
. 2018 - 2018
Participació en tribunals de treballs finals de màster (Màster en Psicologia General Sanitària)(Assistència Tribunals)AMADIP ESMENT. Model d'habitatge i programes a la comunitat(Altres cursos)AMADIP ESMENT. Model d'ocupació i treball(Altres cursos)Avaluació de treballs de recerca en l'Àrea d'Educació, Psicologia i Treball Social dins del Programa d'Orientació i Informació de la Universitat de Lleida(Sense Especificar)Professora de Psicologia Social al Màster de Psicologia General Sanitària(Docència a màster)Professora de Psicologia Social al grau de Psicologia(Docència a grau)Col·laboració en el projecte guanyador de la Tercera Trobada d'Innovació i Creativitat per a la Internacionalització a Casa (Sistema d'alerta per a prevenir la nomofòbia en edats primerenques) de l'estat de Guanajuato (Mèxic)(Col.laboració amb Centres de Recerca)
. 2019 - 2019
Com implementar el model d'aula invertida adaptativa (adaptive flipped classroom) en assignatures universitàries(Cursos i Seminaris Rebuts)
. 2020 - 2020
Scrutinizing the Temporal Exponential Random Graph Models in Advanced Techniques(Cursos i Seminaris Rebuts)